Thursday, January 23, 2014

She still remember me!

Ok. Pendek je.

Adik aku. Cikgu bi dia puan rosiah manap. Cikgu aku masa tahun 4, dengan tahun 6. Tapi aku macam dia kenal sikit walaupun masatu setahun selang tak diajar oleh dia. Sebab dalam kelas 4 kesidang dulu, aku selalu dapat nombor 1,2,3. Haha, boleh cite aaa an. Kau bayangkan, dapat 1A boleh dapat no.1. Pfft.

Okay

Semalam!

"Weh, tadi an puan rosiah tanya aku yang kau ni kakak aku ke tak."
"Asal?"
"Dia kata muka aku ngan kau sama, tu ah, aku perasan dia asyik pandang aku je."

Hahaha. Dia ingat aku lagi. Aku takdelah out from the crowd sangat masa aku sekolah rendah. Dan bila dia masih ingat, ya Allah terharunyaaa. Macam eh ada jugak orang ingat aku kat sekolah tu an.

Haha!

So, don't jump into conclusion terburu buru. Hehe, mungkin ada cikgu lagi kat sana yang ingat aku opsss.

Hehe,

Em btw, ada sorang budak tu kan, dia cam dah kasar dengan aku. And fyi, aku tak nak pun lah, tak hadap pun dengan kau. Dia dah ada banyak kawan. So what? Aku nak teruskan hidup aku je, pelajaran aku. Ok pergi jauh jauhhhh jauhhh.

Bai!

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment