Thursday, January 30, 2014

Flappy bird makes people talk bad

Okay.
Yesterday, i heard some noise outside my room.
"Weh, apa ah!"
"Hisyyyyy, tolong ahhhh, 3 pun cukup aaaah!"

I was confused. Aku buka pintu, mata diorang terpaku pada skrin hp tu. Aku pergi la. Then, aku nampak ada game terbang-terbang ni. First, I thought it was a mario game! Sebab grafik dia macam mario. Asal burung sesat? 

Ok bla bla bla.

"Weh ni game apa ni weh?"
"FLAPPY BIRD, nak main? Aku bet kau."
"Kau berapa?"
"Aku dah 14"



Okay first attempt.
*dush* *jatuh*

Sampai ke berapa attempt aku baru. aku baru. aku baru. 2! Yes, 2!

When I play it, it was like satu kebencian yang teramat kat burung tu. 
Eh kau boleh laju sikit an? Tak ada lah tersekat macam ni!

My bro laughing and keep laughing because my youngest sister, Wani was better than I am.
HAHA! And bila you kalah, 95% percent you akan apa? Akan apa? Talk bad! 
All the bad words. You know what i mean.
Sorry. Istighfar.
Okay, sampai harini. Dah empat. Ye, baru empat tsk tsk tsk.


Respect dengan ni! He tweeted like this:

"OH MY GOD I GOT 37 ON FLAPPY BIRD IM DONE FOR THE NIGHT"

Lepastu aku dengar cerita ada sampai 90! Hahah.


It is an addictive game! Seriously. Student, please. 
You hate this, but at the same time you have been addicted to it.

Okay, install at play store, It's fun and not telan your memory at the same time. Ciput je. Grafik dia tak cantik an.

Okay, happy yeayersss
Assalamualaikum!





No comments:

Post a Comment