Sunday, December 29, 2013

I'm fifteen



Tak kisah lah kan orang nak cakap kalau sampai birthday baru umur sebenar. Like who cares? Haha, i semangat okay. Hm, ada PBSMR. Don't know what to say hm tapi its challenging so i tak suka sangat. Okay, I'm turn fifteen next year! Yah, dua hari lagi. 

Fasal guru kelas memang aku tak nak sentuh sebab memang aku tak selesa. Dah dah dah shh. Pbsmr 4 hari. Aku macam em kertas mesti tak banyak kan. So, okay just go with the flowww.

Dan cikgu habibah ajar math, i don't know whether its a yeay or nay? Ramai kata best, oh I tak pernah kisah sebab Math my favourite subject huh walaupun tak bukak buku math pun kan cuti ni. Ha PROPA sangat. 

I don't know why tapi I want to be more quiet on class and not sakai sakai like previous form. Kan aku sakai kan form 2 kan. Bising ah juga. Goal aku nak jadi lebih senyap. Walaupun 70% tak boleh sebab you know, you will not be a normal person when you meet your jammm uhm i mean kawan kau yang kau gila gila ketawa cam haprak tu ha

Walaupun aku tahu post ini akan tertera 'no comment'. Haha I tak pernah kisah. Adik aku je kisah. Kejap lagi nak tukar link. So, tak nak ramai sangat tau blog aku sebab hmm aku memang dah tau ramai orang dah tau blog aku haha sakai

Dahlah sakai dan pondan pondan semua, minta diri.

Assalamualaikum!

1 comment:

  1. Tak best lah kan PBS. Hmmh.. Betul, saya pun ada azam nak jadi lebih senyap. Cause sebelum ni rasa diri sendiri ni bising ya amat giteeww haa.. >.<

    ReplyDelete