Sunday, September 2, 2012

MeRAYAkan Merdeka

Assalamulaikum.
31 Ogos 2012 (55 tahun merdeka)
Selamat Hari Merdeka.

Sebenarnya tahun ni saya tak sambut meriah mana pun. Setakat nyanyi-nyanyi. Joget-joget. Bolehla. Sebab hari tu saya Raya. Yeee, saya tau, saya out dated. Dah 2 minggu raya, baru nak pergi raya. Tapi tak apa, suasana Raya masih 'hot' lagi. Dan masa tulah, saya Raya dan seterusnya merasmikan Hari Merdeka Malaysia. Eceh. Best kitorang jalan-jalan cari makan dan cari duit raya. Saja-saja nak memenuhkan tabung. Actually, my purse.

Tak salah, saya Raya 7 buah rumah sahaja. Okay?! Kalau tak, saya dah Raya 10 BUAH RUMAH. Ini semua disebabkan kakak saya yang telefon saya jerit-jerit suruh balik. Then, bila balik suasananya macam tak ada apa-apa yang berlaku. Cuma 2 beradik saudara sedang menunggui saya puuunnn. MUKA NAMPAK MACAM BAIK JE.  PADAHAL HAMPEH.



That is Humairah. The most K-Pop lover. Just ask anything about it, she can answer.
Tapi budak ni takde perasaan.

Ainul Atiq, main sorok-sorok pulak dia.
At the left, yang berbaju bunga-bunga kecil itu. as usual, my best friend, SYAFIQAH.
At the right, tengah mengepeace tu, HAKIMAH.
Selamba je dia. Haha.

That's all about the Merdeka Day and the Raya Day. Penat tau?! *ada korang kesah* Jalan dari Fasa 3, Fasa 1L sampailah ke Fasa 1H. Rasa macam Merentas Desa pun ada gak.

Tapi tak apa, disebabkan semangat nak menziarahi dan mendapat duit raya, aku sanggup meredahinya. Ceh, Farah.

Assalamualaikum.
Kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang.







No comments:

Post a Comment