Tuesday, March 18, 2014

Selca =) **2013**

Assalamualaikum!


HAHAHA jumpa gambar ni kat draft! Entah ar, aku rasa aku dah post tapi bendanya kat draft.

But nevermind just an update iolssss. Udah bersawang blog gue, jadi terserah gue.

Aku baru teringat tahun lepas aku buat post ni kat rumah peeqa. Kekonon nak sambung kat rumah aaa an. Lepastu, ha, bulan Mac 2014 baru update. Aku pun dah tak ingat dah masa ni. Hm, MEMANG ADDICT GILA DENGAN HORROR MOVIE MASA NI. Entah tiba tiba akhir tahun lelebih lak, humaira, adlina, nabilah, farzana, farina, jo hyun, roshada, farah ijjoh, ngan hakimah memang aiiii addict.

gempak sebenarnya tengok ngan diorang. Aku diam je. Fatini tu ha yang jejerit over over. Sampai satu masa tu, gua terkejut bukan sebab movie tu, sebab dia, dia.

Serious.

Hampir semua perempuan kelas aku masa form 2 , dan hampir setiap hari jumaat (yeah sebab datang sekolah pukul 1.50 en en) gathered dekat rumah syaris tau uols semata mata nak tengok korean, chinese, american punya horror.
Yang penting bukan cite Melayu haha.
Subscribe bagai yang cerita tu ha. Hm yang tu an, peeqa, aku, farina je tau.

Ewh ewh ewh.
 Tahun ni tak sempat lagi.

Okay ni post tahun lepas punya.


______________________________________


Hellow. Okay, nak post satu gambar je alang alang aku kat rumah Peeqa an sebab aku malas nak suruh dia hantar lepastu bla bla bla hahaha. Nyusahkan jeww taww.

Ha dah tu je.

Nanti aku update ah lagi. Otak blankieee. OTAK BLANKKK.

__________________________________________


Dah baca? Okay babai!
Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment