Thursday, November 7, 2013

Movie Of The Week : Insidious

Laptop rosaakkk! Tak boleh nak connect. Haritu dah ok dah, lepas aku download movie, terus macam haha malas mak jemah nak cakap taw uols.

Okay, hari Rabu baru aku tengok yang FIRST chapter of insidious tu. Kalau yang chapter two, dia ada, tapi quality cam ah. Tak nak aku. So, I just teruskanlah meng-download movie tu. Aku tak pernah tengok insidious sebab aku tak tahu. Aku tengok kat tv tup tup dah second chapter dah. Haha.


Sebenarnya, dari hari Sabtu aku download, lepastu tak ada masa nak tengok. Haha tetiba abang aku pun nak tengok dengan kakak aku, so kita bantai ye kita bantai je uols.


Masa ni terkejut bak hang. Haha, abang aku dia tengok dan dia pegang remote tu! So, aku tak boleh nak slowkan. Kau tahu tak volume berapa? 
57!

Haaa kau akan tahu. Aku ambik je lah bantal tekup kat telinga ke apa ke. Ugh, stres betul. Last-last, dia tidur gak. -,-'

Aku tak boleh buat apa-apa lah kan, ikut je. Cerita dia pelik, tapi agak takut. Memula tak, nak akhir-akhir, hmm kau akan tahu erti penyesalan haha tak boleh tidur aku, asyik ingat.


Part last yang tak boleh belah doooo. Seram! Ahhh, seram ah. 

Then, semalam aku ajak lah adik aku tengok kan. Kau nak tahu lepas dia tengok dia cakap apa?

"Takdelah seram sangat sebenarnya, ishhh"

Aku pantang betul orang cakap macam dia bagus sangat. Hak elah tau lah berani an. Haha aku pun buatlah satu misi. 

Dia ambik baju sekolah agama dia kat belakang, aku menyorok dekat belakang dinding, duduk.

Dia masuk je, aku jerit haaaaaa kauuuuu terkejut bak hang!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH. Tau pon takut. Aku buat masa lepas dia tengok sebab mesti cerita tu ada kat ingatannya lagi. Detail nya. Hehe.

So, quick update je ni. Sebab kannn sebab kan haha malas nak cakap.
Lepastu, aku dengar kalau kau nak tengok INSIDIOUS: CHAPTER 2, kau kena tengok yang first punya dulu, kalau tak,tak faham sangat. Sebab dia macam pening ah cite dia "The Further" lah apa lah.

SO, BYE!
Nak tengok? Download ah! Best!

Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment