Sunday, May 26, 2013

Ujian?


Assalamualaikum semua. Haha lamo dah den tak apdet blog ni. Maklumlah kak ton busy jual produk beauty umaira dekat customer-customer kak ton. Kakton comel ok? *lawak hambar* Hahaha walaupun perasaan aku ni rasa aku ni syok sendiri menaip, aku tetap menaip. Menekan papan kekunci tanpa rasa bosan. Idea dah buntu. Susah mahu memerah otak menaip ayat yang best untuk kengakawan sume. Blog aku memang tak best Hahaha. 


MENGAPA?!

Ahhh susah gua nak terangkan perasaan gua sekarang ni. Sebelum entry memangjang kepada 2 page, baik aku listkan soklan-soklan yang lekat dalam palotak aku ni.

1) Kenapa lepas cuti jugak nak ada exam?

2) Asal tak sebelum cuti je pekse ha?

3) Asal macam susah sangat aku nak study ni?

4) Asal aku tak paham ngan benda benda ni?

5) Asal mak aku kata algebraic senang? Bagi aku susah do...

6) Cikgu nak suruh kitorang study ke nak seksa supaya tak menikmati sepenuhnya cuti 2 minggu?!

7) Susahnya nak fokus? Duhhhh


Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, exam. exam. exam.exam. Kenapa ko wujud ah? Aku benci ko.

Aku bengang betul ngan cikgu, kata bebudak PBS pekse akhir tahun 'JE'. Tapi lain lak citernya skang. Waduh waduh waduh. Emangnya gampang apa mau study waktu cuti? Bila cuti, mesti aku nak pergi jenjalan sume. Masalahnya, exam do. 24 jam dok terpikir kat paleotak ni. Abang ngan kakak lak kuangja ngan aku, ejek aku bagai. Keling betul. Takpelah, demi masa depan yang cerah, aku akan berjuang bak kata pepatah menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. *walaweh ayat gua, tak leh belah* Semua kesumarians Form 2, marilah kita sama-sama stresskan diri secara berjemaah, study masa cuti walaupun hati rasa nak memberontak, jom nangis sesama dalam peti ais, study jangan tak study. Kang nak jawab pekse, apa pun tak boleh. engko semua jangan blank lak nanti. SEMOGA BERJAYA!


Ok bye peace. Haha sorry kalau entry kali ni tak best. :p *kesah lak aku*







1 comment: