Sunday, December 9, 2012

MALAYSIA VS THAILAND



Hye. Assalamualaikum semua. Harini gua nak berbughak ngan korang. Hah? Kenape? Sebab gua bosan lah. Lu tahu tak duduk rumah 24 jam bosan. High five buat orang yang senasib dengan gua. Tak pergi cuti2 mana. Tapi, gua tetap cool. 


Okay! Semalam game Malaysia vs Thailand. Macam biasa gua akan minum air bebanyak dulu. Takut nanti tekak sakit sebab jerit. Walaupun gua takde kat stadium tu, Harimau Malaya tetap dihati. Sorry bajet je. Bajet Bajet. Hahhaahaha. Malaysia ngan Thailand seri 1-1. Ni yang stghess ni. Tahu tak stghess? First goal Malaysia dari Mat Yo. Kalau lu tak kenal dia ni boleh terjun bangunan sekarang. Takpun KLCC lagi hebak.   Thailand lak yang goalkan Teerasil. Mat Yo ngan Teerasil goal dua2 tanduk bola. Gempak siot. Hurm, yang paling tragis bila Safee Sali lagi sikit nak goal, Si Kawin tu pergi tangkap. Bukan bola masuk goal, Safee yang masuk goal. Urgh. Aku harap lepas ni Safee boleh goal. Alhamdulillah, seri. Takdelah sampai kalah. Takyah kecewa sangat. 13/12 ni kita tengok kat TV. Kalau nak pergi Bangkok pun boleh juga. Tapi macam aku yang budget tak cukup ni hontikanlah. Yang penting, jangan lupa doakan untuk Pemain Kebangsaan kita ok? 

Untuk Fan2 Indonesia, hadapilah kenyataan anda dah kalah. Tak perlu nak sakai sangat kutuk Malaysia. Malaysia vs Thailand, dia pulak nak sebok. Kamu semua iri hati sama mlayasia ya? wkwkwkwk Kesian deh lo. 

Untuk Fan Malaysia, BOLEH TAK TAKPAYAH GUNA LASER. Kau fikir masak2 dulu boleh tak, kau laser2 bukannya menang pun. Kau ni memang memalukan orang MALAYSIA je. Buat malu mak bapak. 

Ok, gua dah penat. Bye. Pray for Harimau Malaya. Untuk SAYWHO maharaja lawak, betul tekaan anda 2 satu. Malaysia-1 Thailand-1.

p/s- aku harap match mula pukul 8.45 p.m supaya kita boleh solat Isya' dulu. TQVM.

No comments:

Post a Comment