Sunday, August 19, 2012

Raya 2012

Selamat Hari Raya,
Masa untuk kita bersuka ria,
Mintak mak kuih sebelanga.
Nanti kena pukul ngan mak dengan belanga.
Tentededededeng.

Sedapnya suara aku. *ehem*. Raya ni aku tak nak ambil gambar kat kampung. Sebab? Aku sibuk. Muka macam belacan. So, aku upload je la gambar masa on the way nak pergi kampung. Ahak. PERHATIAN=Post ni panjang sedikit. Minta maaf kerana kualiti gambar terganggu. Kat sini line takde sangat. :DDD. Sorry la.  Sebenarnya tarikhnya '20.08.2012'. Tapi camera tu bangang sangat.




Tema tahun ni warna biru. So whatta?

Ok. Tu kakak aku. Dia tak nak ambil gambar.
Aku curi-curi ambil gambar. Ada kelas tak??.




Adik aku yang asyik kepoh sepanjang perjalanan. Tak penat-penat.



Wooooshh. Aku memang ketagih dengan benda ni.

Bila jumpa je buaian ni. Apalagi sambar je la! Aku tak kisah ada budak nangis-nangis nak buaian aku tu. Mak dia pandang semacam je. Yang penting aku dapat buaian tuh. Best s**tttt!

Dahlah, sampai situ je. Malas nak membebel. Mula-mula nak buat panjang-panjang. Tengok semua saudara aku berkerumun, tak jadi la pulak. Masa dia pergi tempat lain, curi-curi berblog.

Assalamualaikum. :-)
Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir Dan Batin.







No comments:

Post a Comment